Followers

Wednesday, 12 December 2012

dunia aku sekarang

alhamdullilah.
okay.
walaupun gaji aku sikit.
aku nak kumpul pengalaman tu yang penting
dan alhamdullilah jugak bos aku bukan org yang kedekut ilmu.
die pun mcm berharap dengan aku.
mmg agak ssh nak jumpe bos yang mcm ni,
:)
naseb baik aku jumpe. 
weeee~ 
besok die nak kiteorg ada kursus printing pulak
yeay! 
aku apply jadi graphic designer
aku dpt belajar printing, aku dpat belajar correl draw. :)
alhamdullilah. 
walaupun die cina.
die x anggap aku mcm org lua pun
 aku harap . aku pun dpt lah tolong ringgankan kerja2 die :)
thnk you kevin~ 

die layan aku mcm aku anak die pulak :)
belikan aku nes , cume slh beli ori je
 gua suka latte meyh~
haha.. 

slow2 panjat bukit. nanti sampai la atas kan :D 
doakan kejayaan aku :)
aku ingt nanti aku dah kaye aku nak belikan rumah untuk parent aku :)
aku dah byk menyusahkan dowang. 
(ckp pasal bende lame, air mate aku mcm air terjun terus -.-" )


insyaallah satu hari nanti. 
:) 

No comments:

Post a Comment