Followers

Tuesday, 20 November 2012

i got the job :D

yeay! alhamdulilah 
finally!. 
dapat jugak aku kerja. 
walaupun dekat kuantan :( 
ssh betol dapat kerja kat kemaman sana. haih.
saya sudah bergelar miss graphic designer sekarang :D 
hehe..

tapi dah dekat 3 minggu aku kerja ni sebenarnya haha..
baru nak up blog :P
setakat ni alhamdullilah. bos pun baik .
aku selesa kerja kat tempat tu. :) 
cuma masalah jarak rumah sewa ngan tempat kerja je jauh. 
haih.
aku duduk kat indera mahkota 6 . 
dah bekerja dekat semambu. jauh kan
so terpaksa la aku ulang alik.
minyak kereta jgn ditanya lah hehe
mmg mcm air keluar die. 
tu lah aku ingt nak isi tangki tu ngan air je. 
jimat la ckit kan hehe.. 

so buat masa terdekat ni aku rasa aku stay rumah sewa ni dulu.
kalau nanti jumpa yang dekat-2. 
aku mungkin pindah. :)
daripada aku goyang kaki tambah lemak kat umah baik lah aku cari kerjakan. 
hehe. tambah pengalaman kata org. hehe.


i'm a small girl in this big-2 world  :D
who try to find her own life to live with . 

pray for my success :) 
i have a big dream and i'll try to make my dream come true. 
amin. 



No comments:

Post a Comment