Followers

Monday, 13 February 2012

mama saket.. :'(

kesian mama..
tangan die luke.. bukan kecik.. besa kot..
tapi aku x sempat nak pegi tgk..
malalak2 die kat umah.. naseb abah ade..
tapi time die kene tu x tau la ade org ke x kat umah tu.
aku dapat tau pun time die kat hospital dah. 
boleh plak die pergi terpotong jari die sendiri..
 mmg dari dulu aku seriau ckit kalau tgok mama potong ayam ke ikan ke.
tangan tu kalu boleh nak letak bawah pisau.. 
 aku bising pun die buat jugak
dah terbiase mcm gtu,,
4jahit kot.. nasib x terputus je jari.. kang cacat plak mama aku..-.-'
time abah nak bgtau tu. aku x syak pape pun mmg biase abah mmg call sebab kadang2 die dtg kuantan x dek alert langsung tau2 ade kat bawah,-.-" nak cek aku le tu..
call2 tanye aku ."along ade kat TC ke?" ...knpe kah soalan tersebut yg keluar.
ingt aku ni kaki dating mcm dulu lettew,
aku dah insap lew haha..
panjang jugak die bising ntah pape aku pekakkan telinge jew. mls nak bising balik hehe..
mcm biase..
okay 
hmmm. 
haaa.
ye lah..
okay..
(eh bukan aku sowang mcm ni kan.. kowang pun mesti same).
pastu tetibe die kate mama masok hospital... cuak x cuak sgt la muke aku time tu.
ingtkan mama xcident ke ape ke.
mama kalau drive cepat gelabah ckit.. hishhh wisau aku.
mcm2 soalan aku tanye.. x sempat abah aku nak ckp pun.
mane mama..??
knpe??
nak ckp ngan mama..
-.-" 
die pegi bantai gelak kat aku..
kalu ade depan ade jugak aku ketok perot die.
die kate mama terpotong tangan.. aku ingt putus. 
tapi terok la jugak sampai meraung2.. nak masok bius pun sampai doktor2 tu  kene marah ngan mama ..
pastu mlm tu aku call mama.. .
nak jugak tanyer die sendiri..
die ckp die terketok tangan die sendiri..pastu tetibe die ckp kalau la kau yang kene
mama x leh bayang mcm mane..mesti guling2 nangs. sakit gile 
(dan knpe aku pulak dibayangkan..-.-" )
besok tu aku call lagi.sore da mcm x larat sgt  so aku just straight to the point je..
nak bg die rehat je..kesian abah. kene anta adek2 g skolah sume.dah x dek org kat umah nak tolong.
aku nak balik tapi mama kate x payah pulak..
skang da okay dah tapi aku x dapat nak tgok tangan mama aku lagi.. 
naseb la x dekk sampai putus. hmm..
get well soon mama.. 
i love u..

No comments:

Post a Comment