Followers

Wednesday, 1 February 2012

FAMILY SAYE... :D

hye !!!
today sye nak cerite pasal family saye pulak..
baru-baru ni kiteorg ade pegy Perak...
family trip.. pakai bas kot...
mase 1st tu kiteorg bincang2 nak pegi ngan kete masing2 je.. 
tapi makcik aku pikir balik die kate baik pegi nek bas.. best pun best.  x dek la penat sgt.
so die kate better pegi ngan bas je la. lagypun bukan selalu dapat gather ramai2. 
makcik aku ckp die nak bg family jadi sejarah.. ahha.. aku pun x faham ape maksud die..
so kiteorg decide.. rent bas je tok sume..
aku mule2 x nak jugak pegi ngan bas. aku jenis fobia ckit ngan bende besa2 neh.. goyang2.. mabuk2.. 
dan pulak byk pulak cerite2 bas xcident kan.. mane x nyer laju nak mampus bawak bas. 
tapi bas ni x dek la laju sgt..
kire selamat la..
mase first time naik tu seram gak arh. dah lame2 tu okay je..
mase mule2 jalan x dek tido pun.. 
lepak2. men mcm dalam flight ahaha. konon la.
kiteorg ni mcm stewardess pastu men amek2 gambar.. best.. tapi goyang2 yang x tahan tu..
camera sowang 1. sume nak jadi photographer je.. haha..

nahhh ni pic kiteorg mls nak ckp byk

packing..packing... ni bwu cikit..

die ni mmg senyum mcm ni jgan wisau...haha




lepakk je kiteorg  bas x sampai agy


nenek saye... abah sye ..dan adek saye..


budak ni kuat nangis.. comel kan die..


nenek sye.. panggil die chek


buncit saye


heee xcited mule2 je



yang 2 ni mmg xcited nak lebey je.. sebab kene mrah kaco org angkat brg sowh die posing depan bas,




-.-" 






familiaaaaa <3 <3 <3


sawahhh





comel kan die ni.. nak pelokk!!!  kiteorg p zoo jumpe ngan budak comel ni.. 
lupe nak bawak balik


aku ngan muke tengah allergicnyer. ahaha.. lamtak la. pedulik plak mak..
sape soh abah beli makanan ade seafood. aku mkn la.. XD


bengkak2.. jgan tgok mate saye,. 


budak tinggi ni suke ketok kepale sye.. -.-" durhake punyer adek.


dah mcm family.. tapi laki aku x ensem plak.. dan die ni perasan tuff -.-" owh puuuhlease


charkuey teuw x brape nak sodap... nampak kerang tu??? sape soh letak aku mkn la.. ahaha


kiteorg yang second tu mak org dah.. haha.. tapi still omeykan..










comeyyy!!! nak anak mcm ni jugak nanti bile sye dah besa cikit.. skang baby x muat kat perot hehe



coki2 saye selalu ade.. tapi tinggal 1 ni je. dowang rembat.. T_T


jumpe utan.. haha jakun sume


cousin saye




suke gile gambar ni.. senget mcm kiteorg




mcm ni la kiteorg jgn kate pape tgok je.. 



ade lagy tapi dah mls nak upload.. hehe sampai cini da la... bye-bye. 


No comments:

Post a Comment