Followers

Thursday, 24 November 2011

sem 5 sudaaaa..

new semester 
new assigment
new 
new
new
new
sumenyew new..
pakwe jew x new hahha..
hehe
actually sem ni aku sangat
sesangat la bimbang yg tersangat amat
sebab subjek minor ni amat ler payahnyer nak decide.
takot salah pilih mati aku.. .kalau boleh aku malas la main tukar2 dah. 
mcm ade senior2 aku .. dah separuh jalan.. nak tuka laen plak...
ssh nak catch up balik.kalu otak laju x pe.. kene lembab cam aku neh... haha payah.
lecturer aku bagi aku decide sama ade aku nak product atau kempen...
hmmmmm first yg aku terpikir nak buat sebelum aku research ari tu. aku nak buat pasal hello kitty.
means product la.. mcm rantai ke.. toys kew... sebab bende alah tu comel sesangat.. haha
sem lepas byk project aku libatkan miss hello kitty tu..
lecturer aku pun mcm dah paham2 jew haha.. 
tapi tadi mase aku bincang2 balik ngan lecturer pasal projek neh... 
aku rase mcm hello kitty ni bukan ramai orang minat so maybe la kan.. time aku nak present tu.. x menepati mcm ape yang dowang nak so aku kind of scare jugak la.. nak pick yang tu.. aku kalau boleh nak amek yang  sume orang minat..bende yang common tapi kalau boleh gempak..(ramai saingan sem nehh.. budak junior neh ramai bebenor... budak DGA lagy haih)..
n kalu kite cite kat sesape pun dowang akan tunjuk minat yang same...
huh.
lebeh kuang mcm tuh leee.. 
tapi masalahnyer skang.. aku x dapat agy...
aku lebeyh minat ke product sebenarnye.. sebab kalu product..
skang ni kite ade byk teknologi kan..
means ramai yg minat bende2 mcm ni.. contoh fhone. zaman skang neh byk sangat jenis fhone yang canggih2.
bende teknologi neh  ramai pulak orang minat.. tingkat umor pun boleh kate sume peringkat kan..
tu kajian aku sendiri la...
so maybe aku akan pick bende teknologi kot .
. heeee~ 
aku risau jugak neh.. aku kalu bab2 nak present heeeee~~~
mcm sotong cikit...gedix
aku x rety sebenarnyer then  aku jadik malu.. then mule la tergedik2  kat depan2 org ramai..
haih... guane nehh... 
lecturer yg kenal aku mesty tau mcm mane aku time present
.. tapi kalu yang x kenal aku tu yang masalah ckit..
yg tu aku kene perbaiki lagy..
insyaallah..
okay lah... sampai cini dulu...
anty aku dah decide yang mane.. 
i'll be  needing a lots of help from u guys.. :) 
thank you 4 reading...

No comments:

Post a Comment