Followers

Saturday, 22 October 2011

mate susah nak lelap.. INSOMNIA ATTACK!!

aarrghhh..
ape kene tah ngan aku ni..
dah kene penyakit insomnia kowt gggrrrrr
leteh aku lelap...x tydo2 jugakk.. dah la time cuty2 plak tu..
time aku kat kolej x nak pulak dtg penyakit neh grrr..
time aku nak lelap jew.. dtg la bende2 yg aku nak buat.. time neh bwu nak terpk..
aku pk mcm2 bende... 
nak keje la..
gado ngan org la.. ape nak buat besok la.. 
last2 bukak lappy layan cite x tydo2 jugakk hessshhh...
time ni pulak la nak sedeyh2. 
pastu ckp sowang2.. -.-" mengong betoi...
pastu pagy besok bgun 2-3 tghri.. bgos kan.. hahahXD


n kdang2 uh aku bleh ckp sowang2... (very creepy right..aarrghh mkn budakk)
pastu bile teringat bende sedeyh aku diam then nangs pulak.. pastu normal balik.. wtf!!! aku x tau la penyakit mende da ni..
pastu tetibe jadi gile.. 
kurang kasih syg nehh hahaha...
actually aku mmg suke ckp sowang2... 
n of coz time org sume x dekk.. 
kowang ingt aku gile nak ckp sowang2 depan org ramai.
xpasal2 aku kene heret anty g tanjung rambutan haha
aku x tau ape jadi dah ngan otak aku... kalu kul 9 aku tydoo.. kul 10 jap g aku bgun balik..
pastu kul 4 anty bwu bleh tydo.. 
mcm kene sumpah kan..-.-"
sgt bangang..!!!


time kat kolej plak.. setiap mase aku nak tydo.. dah mcm mayat aku rase hahaXD
abes class tido.. abes buat keje tydo.. mmg mase tydo aku byk gile..
kat umah hampeh... keje mmg x dekk tido x dapt mcm mayat idup la pulak..
ggrrrr... 
i hate insomnia...
hibernation lagy best hahhaXD
sekian terime kaseh...
tahan telinge la jawabnyer.. (naseb aku ni bebal..) telinge biawak..

No comments:

Post a Comment