Followers

Saturday, 11 June 2011

i'm sorry i'm so sad.. i'm sorry my heart is broken because of u.T_T


flash back again..again n again.. aarrghh stupid betoll.. sume sebab  movie tuh.. nape x dek idea lain..
aku dah x leh nak pk sal lain dahh.. aiiishh...gggrrrrr... plezz la weyhh bla la dari idup akuh. bayang-bayang kau asyik menyebok je lam pale otak aku... 

setiap kali aku teringt kau. rase nak bunuh diri kau tau x.. aiishh... u such a stupid!!!  F... 
mcm mane aku  nak lupe kau ekk.. mmg aku benci kau sgt-sgt.. 
bukan kau tu ensem sgt un... nape la aku baik sgt p terime kau dulu.. aiiishh bodoh betol la aku ni pun.
mmg org tngok aku happy. 

dowang x penah tau aku aku rase. sume sebab kau la jantan bodoh!!!! u stupid dummass aaarrgghh .. sumpah tension. asal malam je kau nyebok lam pale otak aku...  x dekk keje lain  ke. aku nak tydo un x senang... 
ko mmg la hapy dah kat sane ngan bini kau.. aku kat cini mcm haram!!! 
aiishhh.. aku dah x rety dahh kau ni.. 
pas aku siap movie nehh.. aku nak kau blah dari idup aku.. 
aku buat ni pun bab aku nak lupe kau.. aku dah x tau mcm mane nak buang muke kau lam pale otak aku nih.. aiiishh.. sumpah kau buruk gile... aku rase nak je bg kaki kat muke kau.. bodoh punyer jantan!!!
mmg kau sowang je ade haty.. aku x dekk.. 


No comments:

Post a Comment